Ahir a la tarda va tenir lloc una reunió de representants de l’equip de mestres i de la comissió de mobilitzacions amb el Consorci d’Educació de Barcelona per parlar de la solució provisional, amb el següents resultats:
1. El Consorci ha confirmat oficialment que la solució provisional de l’escola pels propers 2 cursos es basa en l’adequació i ampliació de barracons a la ubicació actual, plaça del poble romaní. L’ampliació es farà ocupant l’espai que actualment ubica el pipican.
2. L’adequació i implantació dels nous mòduls es realitzarà durant els mesos de juliol i agost 2012, la qual cosa impossibilitarà la realització de casals d’estiu a l’escola.
3. Afa i escola participarà i farà seguiment del projecte d’adequació i ampliació de mòduls.
4. Afa i escola han demanat al consorci l’acompliment d’uns requisits mínims:
– Espais suficients per garantir el projecte educatiu de la nostra escola : 7 aules + 2 aules desdoblament + psicomotricitat + menjador i office + despatxos i tutoria + magatzem suficient
– Ús d’equipaments esportius propers a l’escola (ACIDH / UBAE)
– Ús d’equipament “sala d’actes” ACIDH
– Font al pati i lavabos accessibles des del pati
– Porxo de comunicació entre mòduls
5. El Consorci s’ha compromès a treballar una proposta que permeti assegurar aquests requisits que presentarà a la propera reunió de seguiment del projecte d’ampliació. (d’aquí a un mes aproximadament)
Em sembla baixada de pantalons, diran que si a la seva propia proposta i després “si te he visto no me acuerdo”, els compromisos valen de poc.
Per altre part veig que ens hem deixat al camí la cuina.
De tota manera està per valorar l’altre proposta de encabir els barracots al solar, ningú es va poder posicionar per falta d’informació respecte a la necesitat de places de parking al solar. Aquesta si que sembla una proposta que pot tenir continuitat en el cas de que desprès de 2 anys no tinguem escola. Posem els mòduls al carrer Bailen i que construeixin quan vulguin, collots!!!
M'agradaM'agrada